Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 QV и какво окачване да изберем?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 145 QV и какво окачване да изберем?

    Здравейте фенове,

    Започнах да реставрирам въпросният автомобил, като искам да го превърна в приятен за каране (главно по завойчета ). Автомобилът го купих преди година от Радо от Поморие. Моторът е с максималните за road use валове (Colombo & Bariani Massimo Street) и още няколко модификации.....доста приятно се "реже". Окачването, с което я купих, беше OSRAV Kit Sport, но за жалост един от амортесъорите замина и сега искам да сменя цялото окачване. Колата ще се кара със 16-ка джанта поради монтирането на 4- бутални спирачни апарати от Купе Турбо. Аз карам само по завои (драга не ми е страст), затова ми трябва окачване, което ще понесе голямо напрежение.

    За сега вариантите, на които съм се спрял са:

    Bilstein B6 Rally, като обявената цена в БГ е 1800лв за 4-те амортесъора. Карал съм друга кола с такова окачване и смея да твърдя, че е нещо "страшно" Просто няма такъв handling. Сега обаче идва въпросът, да се дават ли толкова пари и няма ли близък до този вариант, но по-евтин.

    Koni Sport, обявената цена от Руди-96 е 1034лв, но ползвам отстъпка от мойте майстори, та цената става 830лв. Сега, проблемът е, че съм чувал, че точно този модел били малко меки, въпреки, че може да се гласи rebound-a. Цената е повече от добра. Но въпросът е, да спестя тези 800лв., или да не се занимавам с глупости и да взимам Bilstein-a

    И двата варианта ще се карат с Eibach Pro Kit пружини.

    Ако вие се сещате за някакви други варианти, с радост искам да споделите с мен, за да обсъдим

    Поздрави
    Last edited by Hassel; d.m.y г., 09:28.
    Under 400bhp makes baby jesus cry.
    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

  • #2
    за тая кола говорим нали ? http://www.youtube.com/watch?v=N8js-fYUYbY

    по темата според мен : ако имаш пари Билщайна според мен .. с Osrava също добре се държеше колата май ..
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #3
      Лично аз бих взел Конито.Не са малко пари 800лв.Също така бих потърсил по дебели стаб. щанги за отпред и отзад.
      Полиуретан на всякъде и така.
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #4
        Дам това е колата. Ама беше, сега нема нищо общо със старата, очакват се още кончета и промяна на визията и интериора А и след намесата на Ricambi Originali ( тя милата не беше чувала за такива неща ) давам газ по спокойно. Но като цяло бях много доволен от колата!!! И все още съм, просто се надявам да ме зарадва още малко тая атмосферка

        И на мен ми се вижда малко пресилено да се дадат 1600лв за Билщайн-ите, за автомобил, който се кара само Събота или Неделя.
        Иначе сега преговарям с OSRAV да ми нагласят някакъв къстъм вариант, но още чакам предложение и цени. Иначе колата се държеше прилично с OSRAV-a, но е мека предницата. Иска една идея по-твърдо окачване.
        За тайвански или китайски коилоувъри не искам да си помислям.....нещо им нямам вяра....То и няма голям избор за 145 де.....Д2 или XYZ.

        Васко, да ти кажа и аз съм по-склонен за Кони-то. Полиуретан за жалост се предлага само за отзад, доколкото знам! Нямам идея дали се предлага и за отпред. Я сподели.
        Така, иначе за anti roll bar kit-a съм намислил следното: казаха ми че от алфа 155 предната щанга е по-дебела от на 145 и мога да я ползвам. За отзад обаче нямам идея. Ако не стане е ясно...~400 паунда за Eibach....

        Поздрави и мерси за съвета

        ПС: Ай обадете се да пием кафе де!!! Иван никъв го няма да звънне....
        Last edited by Hassel; d.m.y г., 20:48.
        Under 400bhp makes baby jesus cry.
        (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

        Comment


        • #5
          тампоните на 156 и 145 на долните носачи са еднакви с малка разлика в задния тампон , но ако звъннеш на Ферариста той ще ти обясни. До 1-2 дена ще се появят и в сайта му
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #6
            по принцип аз съм за конито щото с тия 1600лв.
            За тампоните има и за предницата при Феро
            Така че барай смело

            П.П. па мини да бием по една бира...
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

            Comment


            • #7
              носачите също стават с полиуретан ... мисля че беше нещо от сорта на 105 лв на носач .. за стаб щанга май става от 155 ама колко по дебела е нз а за billsteina аз никога не бих исипал толкова пари ... за такова нещо но все пак неможе да се отрече че са класика .. за конито ще събереш най мн мнения щото гледам всяка 2ра алфа с кони се движи пък и цената щом те устройва а за намесата на ricambi originali нещо немогах да схвана какво в променяно от тогава по колата аз добре си я спомням как изглеждаше може ли да постнеш снимки да и се порадваме и ние пък и толкова пари са наляти и ще се наливат
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • #8
                Много ви благодаря за мненията, усещам че ще се получи страхотна тема с вашата намеса!
                По външният вид все още не се работи защото е студеничко и предпочитам на пролет да се завършат нещата. За сега все още си е същата, и въпреки това е много красива де*беш!!! Аз не искам и да я променям до неузнаваемост...в никакъв случай, просто ще бъде с друга боя (Ламборгини ЛП цвят) малко тематика, типично по италиански и ще изглежда по-красива от повечето нови коли дето се продават сега по шоурумите с немски произход, ма то това си е по дифоулт
                Друго имах предвид по неузнаваема, явно грешно съм се изказал. Неузнаваема е защото сега работи много по-добре, изчистиха се доста проблеми, които имаше колата и тепърва ще се чистят още. Частите, които използвам са само Ricambi Originali, никакви други заместители, това имах предвид. Абе искам да я направя както си е била колата преди 14 години....Скоро пускам тема в Тунинг проекти раздела, но ще се нуждая от вашите съвети, така че се надявам едва ли не заедно да я направим тази кола!

                Поздрави
                Under 400bhp makes baby jesus cry.
                (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                Comment


                • #9
                  Браво, че си се навил да я правиш, щото колата има потенциал и ако всичко е както трябва, ще върви доста повече и ще те радва много!
                  Конита с щанги е идеалния вариант и за мен.
                  Успех с проекта и щракай снимки.
                  sigpicex
                  147Q2
                  300bhp/606nm
                  Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                  Comment


                  • #10
                    Eто ти и още един факт за амортисьорите,конито е с доживотна гаранция,а билщайна ,не така ,че сам можеш да си направиш изводите.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #11
                      Няма какво да го мисля....остава Кони вариант-а + Eibach Pro Kit пружини. Евала, благодаря за съветите В същото време, този вариант е и почти 2 пъти по-евтин от варианта за Б6....


                      Поздрави
                      Under 400bhp makes baby jesus cry.
                      (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                      Comment


                      • #12
                        с тия валове няма да е като преди 14 години а по добре хихихиихи
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • #13
                          колега сложи някой снимка да погледнем колата,мисля че коните ще е мн добре аз също ще правя едно куве но 2000 година
                          Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
                          Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

                          Comment


                          • #14
                            Здрасти колега, ето ти снимки на автомобила отпреди няколко месеца(7-8 ), когато я взех от Радо. Сега не искам да я снимам, защото е покрита с покривало. Единствената разлика от тогава е, оригиналният бежов MOMO кожен салон (благодарности на колегата hristiqn от форума, за тази находка!!! ), който сложих, и КуВе оригинален волан, защото преди беше с един "тюнинг" , който приличаше на нищо подобно Като цяло промените тепърва предстоят. Скоро ще отворя нова тема в Тунинг Проекти, защото имам доста идеи за автомобила. Странно е че се бях отказал да я правя тази кола, и обмислях закупуването на WRX, обаче едно време карах само атмосферки (имам един доста силен проект), и последният път след като се повозих на Алфа-та, и кефа, който ми достави, реших да я направя, така или иначе седи завита и почти не се кара, срамота е за една Алфа такова нещо. Та така, ще видим какво ще стане, и ако не ми хареса, пак ще я завия, и ще си взема WRX или EVO. Тази отвреме на време само ще я отвивам, за да й се радвам, и после пак ще я завивам






                            Момчета, какво мнение ще споделите за Super Sport окачванията на D2 Racing и XYZ? Очаквам в Понеделник да ми кажат цена и от 2-та производителя, но ми гарантираха че ще е доста под 1800-те лева за Bilstein-ите!

                            ПС: Момчета, спешно се търсят КуВе прагове!!!!!! Помагайте!!!
                            ПС2: Хихи, крилото отзад е Cadamuro, не е някакво китайско подобие
                            ПС3: Тези джанти сигурно ще се заменят с 16"-ски, така че ако има мераклии, да казват

                            Поздрави
                            Last edited by Hassel; d.m.y г., 11:00.
                            Under 400bhp makes baby jesus cry.
                            (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                            Comment


                            • #15
                              ем ко да мислим .. http://www.youtube.com/watch?v=Zoa63h2AHM4 страхотия
                              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                              Fiat punto GT in progress ~200hp

                              Comment

                              Working...
                              X